Til toppen

Reklamasjonsskjema

REKLAMASJON VED VAREMOTTAK
Reklamasjoner må skje snarest og senest innen 8 dager etter at varen er mottatt. Alle reklamasjoner må påføres vårt ordre- og varenummer. Vi ønsker gjerne bildedokumentasjon. 
På større ting som hagemøbler og småmøbler må bildedokumentasjon følge reklamasjonen. 
Alle reklamasjonsvarer må oppbevares inntil kravet er behandlet da en del saker kan løses med reservedeler. Produktet kan kastes når det er avtalt med reklamasjonsavdelingen eller saken er ferdigbehandlet.

TRANSPORTSKADE
Ved transportskade må skaden registreres hos transportør ved mottak. Send deretter utfylt reklamasjonsskjema m/bildedokumentasjon av skadene. Skadede produkter må oppbevares inntil saken er avgjort.

REKLAMASJON FRA KUNDE
Reklamasjon må sendes inn snarest. Reklamasjonsrett i henhold til Forbrukerkjøpsloven.
På varer med utsalgspris over kr 300 må kopi av kundens kjøpskvittering vedlegges. Vi imøteser gjerne bildedokumentasjon. På større ting som hagemøbler og småmøbler må bildedokumentasjon følge reklamasjonen. 
Alle reklamasjonsvarer må oppbevares inntil kravet er behandlet da en del saker kan løses med reservedeler. Produktet kan kastes når dette er avtalt med reklamasjonsavdelingen eller saken er ferdigbehandlet.

RETUR
All retur skal avtales med vår reklamasjonsavdeling. Dersom varer blir returnert med andre transportører enn våre avtalepartnere må du selv bekoste returfrakten.

Felter merket med * må fylles ut.