Skip to main content
Til toppen

Reklamasjonsskjema


REKLAMASJON VED VAREMOTTAK
Reklamasjoner må skje snarest og senest innen 8 dager etter at varen er mottatt. Alle reklamasjoner må påføres vårt varenummer. Vi trenger bildedokumentasjon for raskere behandling. 
Alle reklamasjonsvarer må oppbevares inntil kravet er behandlet da en del saker kan løses med reservedeler. Produktet kan kastes når det er avtalt med reklamasjonsavdelingen eller saken er ferdigbehandlet.

TRANSPORTSKADE
Ved synlig transportskade må skaden registreres hos transportør / fraktbrev ved mottak. Send deretter utfylt reklamasjonsskjema med bildedokumentasjon av skadene. Skadede produkter må oppbevares inntil saken er avgjort.

REKLAMASJON FRA KUNDE
Reklamasjon må sendes inn snarest etter mottak fra kunde.  
På varer med utsalgspris over kr 300 kopi av kundens kjøpskvittering vedlegges. Vi trenger utfyllende beskrivelse av hva som er feil med produktet, samt bildedokumentasjon.
Alle reklamasjonsvarer må oppbevares inntil kravet er behandlet da en del saker kan løses med reservedeler. Produktet kan kastes når dette er avtalt med reklamasjonsavdelingen eller saken er ferdigbehandlet.

RETUR
All retur skal avtales med vår reklamasjonsavdeling. 

Felter merket med * må fylles ut.

Min side