Til toppen
MILJØBILDER

På nyere produkter finner du lettest miljøbilder ved å søke på produkt. Du finner ofte flotte miljøbilder som tilleggsbilder til produktene. Har du behov for 1920x1920px bilder, så anbefaler vi å bruke tjenesten produktbilder i toppen av siden.

Mange av bildene som er brukt i våre inspirasjons- og merkevarekataloger før 2020 kan du finne her. I tillegg finner du mange andre fine bilder fra hver sesong. Vi håper bildene kan gi både inspirasjon og brukes med stor fordel i markedsføringen. 

Som kunde hos Festival AS får du tilgang på å laste ned bilder i HD-kvalitet når du er innlogget på www.festival.no.
Bildene skal da brukes som de er, uten retusjering/endring.
Bildene skal kun brukes i forbindelse med markedsføring av produkter handlet hos oss.
Har du behov for bilder i større format til print-produksjon, KONTAKT OSS HER

Er du ikke kunde hos Festival AS, men ønsker å bruke våre flotte miljøbilder KONTAKT OSS HER for mer informasjon.

Alt materiell på www.festival.no er gjeldene etter norsk lov for grunnleggende bestemmelser om 
opphavsrett til åndsverk, § 2 Opphavsrett til åndsverk
 

m-20181201

2018 - Inspirasjon jul, del 1/5

Julen er tid for kos og hyggelige samlinger. I de norske hjem blir vi mer og mer opptatt av å ha det fint rundt oss. Vi skal gjerne ha litt ekstra til jul. Noen av oss sverger til gamle tradisjoner der nisser, tusser og troll er en selvfølge når det skal dekoreres til jul. Andre ønsker det mer stilrene og enkle utrykket når julehjemmet skal pyntes.
m-20181202

2018 - Inspirasjon jul, del 2/5

Julen er tid for kos og hyggelige samlinger. I de norske hjem blir vi mer og mer opptatt av å ha det fint rundt oss. Vi skal gjerne ha litt ekstra til jul. Noen av oss sverger til gamle tradisjoner der nisser, tusser og troll er en selvfølge når det skal dekoreres til jul. Andre ønsker det mer stilrene og enkle utrykket når julehjemmet skal pyntes.
m-20181203

2018 - Inspirasjon jul, del 3/5

Julen er tid for kos og hyggelige samlinger. I de norske hjem blir vi mer og mer opptatt av å ha det fint rundt oss. Vi skal gjerne ha litt ekstra til jul. Noen av oss sverger til gamle tradisjoner der nisser, tusser og troll er en selvfølge når det skal dekoreres til jul. Andre ønsker det mer stilrene og enkle utrykket når julehjemmet skal pyntes.
m-20181204

2018 - Inspirasjon jul, del 4/5

Julen er tid for kos og hyggelige samlinger. I de norske hjem blir vi mer og mer opptatt av å ha det fint rundt oss. Vi skal gjerne ha litt ekstra til jul. Noen av oss sverger til gamle tradisjoner der nisser, tusser og troll er en selvfølge når det skal dekoreres til jul. Andre ønsker det mer stilrene og enkle utrykket når julehjemmet skal pyntes.
m-20181205

2018 - Inspirasjon jul, del 5/5

Julen er tid for kos og hyggelige samlinger. I de norske hjem blir vi mer og mer opptatt av å ha det fint rundt oss. Vi skal gjerne ha litt ekstra til jul. Noen av oss sverger til gamle tradisjoner der nisser, tusser og troll er en selvfølge når det skal dekoreres til jul. Andre ønsker det mer stilrene og enkle utrykket når julehjemmet skal pyntes.
m-20180901

2018 - inspirasjon høst, del 1/5

Det behagelige liv preget av ro, harmoni og velvære preger også høst- og vintersesongen for 2018. Vi ønsker å finne inspirasjon i de landlige og naturlige fargene. Fargene får en rolig og rustikk dimensjon med forbindelse til jordens historikk. Produktene skal gjenspeile bærekraft. Stilen blir mer sofistikert og voluminøs. ​​​​Dette kan samtidig kombineres med det enkle og lette for å skape spennende kontraster. Romantiske detaljer vil sakte men sikkert vende tilbake til interiøret.
m-20180902

2018 - inspirasjon høst, del 2/5

Det behagelige liv preget av ro, harmoni og velvære preger også høst- og vintersesongen for 2018. Vi ønsker å finne inspirasjon i de landlige og naturlige fargene. Fargene får en rolig og rustikk dimensjon med forbindelse til jordens historikk. Produktene skal gjenspeile bærekraft. Stilen blir mer sofistikert og voluminøs. ​​​​Dette kan samtidig kombineres med det enkle og lette for å skape spennende kontraster. Romantiske detaljer vil sakte men sikkert vende tilbake til interiøret.
m-20180903

2018 - inspirasjon høst, del 3/5

Det behagelige liv preget av ro, harmoni og velvære preger også høst- og vintersesongen for 2018. Vi ønsker å finne inspirasjon i de landlige og naturlige fargene. Fargene får en rolig og rustikk dimensjon med forbindelse til jordens historikk. Produktene skal gjenspeile bærekraft. Stilen blir mer sofistikert og voluminøs. ​​​​Dette kan samtidig kombineres med det enkle og lette for å skape spennende kontraster. Romantiske detaljer vil sakte men sikkert vende tilbake til interiøret.
m-20180904

2018 - Inspirasjon høst, del 4/5

Det behagelige liv preget av ro, harmoni og velvære preger også høst- og vintersesongen for 2018. Vi ønsker å finne inspirasjon i de landlige og naturlige fargene. Fargene får en rolig og rustikk dimensjon med forbindelse til jordens historikk. Produktene skal gjenspeile bærekraft. Stilen blir mer sofistikert og voluminøs. ​​​​Dette kan samtidig kombineres med det enkle og lette for å skape spennende kontraster. Romantiske detaljer vil sakte men sikkert vende tilbake til interiøret.
m-20180905

2018 - inspirasjon høst, del 5/5

Det behagelige liv preget av ro, harmoni og velvære preger også høst- og vintersesongen for 2018. Vi ønsker å finne inspirasjon i de landlige og naturlige fargene. Fargene får en rolig og rustikk dimensjon med forbindelse til jordens historikk. Produktene skal gjenspeile bærekraft. Stilen blir mer sofistikert og voluminøs. ​​​​Dette kan samtidig kombineres med det enkle og lette for å skape spennende kontraster. Romantiske detaljer vil sakte men sikkert vende tilbake til interiøret.
m-20180401

2018 - Inspirasjon vår, del 1/3

Harmoni, ro, velvære og nytelse er stikkord for våren 2018. Trendfarger drevet av pastellfarger er mainstream. I sommer 2018 vil vi oppleve at pastellfargen får en rustikk dimensjon. Fargene utvikler seg fra det pene grafiske til det landlige og naturlige. Romantikken er på vei tilbake.
m-20180402

2018 - Inspirasjon vår, del 2/3

Harmoni, ro, velvære og nytelse er stikkord for våren 2018. Trendfarger drevet av pastellfarger er mainstream. I sommer 2018 vil vi oppleve at pastellfargen får en rustikk dimensjon. Fargene utvikler seg fra det pene grafiske til det landlige og naturlige. Romantikken er på vei tilbake.
m-20180403

2018 - Inspirasjon vår, del 3/3

Harmoni, ro, velvære og nytelse er stikkord for våren 2018. Trendfarger drevet av pastellfarger er mainstream. I sommer 2018 vil vi oppleve at pastellfargen får en rustikk dimensjon. Fargene utvikler seg fra det pene grafiske til det landlige og naturlige. Romantikken er på vei tilbake.
m-20180201

2018 - Pigment

Bredden på sortimentet dekker de aller fleste behov for valg av hensiktsmessige verktøy til oppussingsjobber. Informasjon og bruksområder på de forskjellige produktene finner du i denne katalogen og på vår hjemmeside www.festival.no. Pigment utvides jevnlig med nye og innovative produkter og vil alltid være et naturlig valg for både profesjonelle og private brukere.
m-20180101

2018 - Madame

Madame® er et registrert varemerke fra Festival. Kolleksjonen består av delikate interiørvarer til hus og hjem. Et hjem skal være et godt sted å være. Derfor satser vi på produkter som gir harmoni, ro og velvære til interiøret. Fargene de kommende sesonger er i rolige toner, uttrykket er avdempet. Her skapes miljøer som varer. De romantiske detaljer gir kolleksjonen sofistikerte kontraster. Madame® - elegant og tidløs fornyelse til hjemmet.
m-20171201

2017 - Inspirasjon jul, del 1/2

Julen er tid for kos og hyggelige samlinger. I de norske hjem blir vi mer og mer opptatt av å ha det fint rundt oss. Vi skal gjerne ha litt ekstra til jul. Noen av oss sverger til gamle tradisjoner der nisser, tusser og troll er en selvfølge når det skal dekoreres til jul. Andre ønsker det mer stilrene og enkle utrykket når julehjemmet skal pyntes.
m-20171202

2017 - Inspirasjon jul, del 2/2

Julen er tid for kos og hyggelige samlinger. I de norske hjem blir vi mer og mer opptatt av å ha det fint rundt oss. Vi skal gjerne ha litt ekstra til jul. Noen av oss sverger til gamle tradisjoner der nisser, tusser og troll er en selvfølge når det skal dekoreres til jul. Andre ønsker det mer stilrene og enkle utrykket når julehjemmet skal pyntes
m-20170401

2017 - Inspirasjon vår, del 1/2

Avslapning og ny luksus er sesongens stikkord. Forbrukeren vil og må imponeres for å kjøpe varer. Det er vel gjennomtenkte løsninger og ny inspirasjon som må til for å fenge den moderne forbruker. De ønsker et image som utstråler det gode liv og det å ha god tid.
m-20170402

2017 - Inspirasjon vår, del 2/2

Avslapning og ny luksus er sesongens stikkord. Forbrukeren vil og må imponeres for å kjøpe varer. Det er vel gjennomtenkte løsninger og ny inspirasjon som må til for å fenge den moderne forbruker. De ønsker et image som utstråler det gode liv og det å ha god tid.
m-20170501

2017 - Napoleon, hjemme hos Trond Moi, del 1/6

Helt fra 1976 har merkenavnet Napoleon® vært synonymt med kvalitet, innovativ design og lang levetid. Med fokus på design og godt håndverk skapes produkter som inspirerer til minnerike opplevelser. Napoleon® er et Canadisk ISO 9001:2000 sertifisert selskap, med mer enn 150 000 kvadratmeter produksjonslokale og over 1600 ansatte. Det er Nord-Amerikas største privateide produsent av kvalitetsovner for fyring med både ved og gass. gass og kullgriller samt utepeiser. I Napoleon® er vi fornøyd når kunden er tilfreds, ikke bare med grillen i seg selv, men med måltidet i sin helhet. Hva er vel bedre enn å dele deilige grilloppskrifter og dyrebar tid med gode venner og familie? Vi håper du liker å kikke gjennom katalogen, og vit at du finner hele vårt sortiment på www.napoleongrills.no.
m-20170502

2017 - Napoleon, hjemme hos Trond Moi, del 2/6

Helt fra 1976 har merkenavnet Napoleon® vært synonymt med kvalitet, innovativ design og lang levetid. Med fokus på design og godt håndverk skapes produkter som inspirerer til minnerike opplevelser. Napoleon® er et Canadisk ISO 9001:2000 sertifisert selskap, med mer enn 150 000 kvadratmeter produksjonslokale og over 1600 ansatte. Det er Nord-Amerikas største privateide produsent av kvalitetsovner for fyring med både ved og gass. gass og kullgriller samt utepeiser. I Napoleon® er vi fornøyd når kunden er tilfreds, ikke bare med grillen i seg selv, men med måltidet i sin helhet. Hva er vel bedre enn å dele deilige grilloppskrifter og dyrebar tid med gode venner og familie? Vi håper du liker å kikke gjennom katalogen, og vit at du finner hele vårt sortiment på www.napoleongrills.no.
m-20170503

2017 - Napoleon, hjemme hos Trond Moi, del 3/6

Helt fra 1976 har merkenavnet Napoleon® vært synonymt med kvalitet, innovativ design og lang levetid. Med fokus på design og godt håndverk skapes produkter som inspirerer til minnerike opplevelser. Napoleon® er et Canadisk ISO 9001:2000 sertifisert selskap, med mer enn 150 000 kvadratmeter produksjonslokale og over 1600 ansatte. Det er Nord-Amerikas største privateide produsent av kvalitetsovner for fyring med både ved og gass. gass og kullgriller samt utepeiser. I Napoleon® er vi fornøyd når kunden er tilfreds, ikke bare med grillen i seg selv, men med måltidet i sin helhet. Hva er vel bedre enn å dele deilige grilloppskrifter og dyrebar tid med gode venner og familie? Vi håper du liker å kikke gjennom katalogen, og vit at du finner hele vårt sortiment på www.napoleongrills.no.
m-20170504

2017 - Napoleon, hjemme hos Trond Moi, del 4/6

Helt fra 1976 har merkenavnet Napoleon® vært synonymt med kvalitet, innovativ design og lang levetid. Med fokus på design og godt håndverk skapes produkter som inspirerer til minnerike opplevelser. Napoleon® er et Canadisk ISO 9001:2000 sertifisert selskap, med mer enn 150 000 kvadratmeter produksjonslokale og over 1600 ansatte. Det er Nord-Amerikas største privateide produsent av kvalitetsovner for fyring med både ved og gass. gass og kullgriller samt utepeiser. I Napoleon® er vi fornøyd når kunden er tilfreds, ikke bare med grillen i seg selv, men med måltidet i sin helhet. Hva er vel bedre enn å dele deilige grilloppskrifter og dyrebar tid med gode venner og familie? Vi håper du liker å kikke gjennom katalogen, og vit at du finner hele vårt sortiment på www.napoleongrills.no.
m-20170505

2017 - Napoleon, hjemme hos Trond Moi, del 5/6

Helt fra 1976 har merkenavnet Napoleon® vært synonymt med kvalitet, innovativ design og lang levetid. Med fokus på design og godt håndverk skapes produkter som inspirerer til minnerike opplevelser. Napoleon® er et Canadisk ISO 9001:2000 sertifisert selskap, med mer enn 150 000 kvadratmeter produksjonslokale og over 1600 ansatte. Det er Nord-Amerikas største privateide produsent av kvalitetsovner for fyring med både ved og gass. gass og kullgriller samt utepeiser. I Napoleon® er vi fornøyd når kunden er tilfreds, ikke bare med grillen i seg selv, men med måltidet i sin helhet. Hva er vel bedre enn å dele deilige grilloppskrifter og dyrebar tid med gode venner og familie? Vi håper du liker å kikke gjennom katalogen, og vit at du finner hele vårt sortiment på www.napoleongrills.no.
m-20170506

2017 - Napoleon, hjemme hos Trond Moi, del 6/6

Helt fra 1976 har merkenavnet Napoleon® vært synonymt med kvalitet, innovativ design og lang levetid. Med fokus på design og godt håndverk skapes produkter som inspirerer til minnerike opplevelser. Napoleon® er et Canadisk ISO 9001:2000 sertifisert selskap, med mer enn 150 000 kvadratmeter produksjonslokale og over 1600 ansatte. Det er Nord-Amerikas største privateide produsent av kvalitetsovner for fyring med både ved og gass. gass og kullgriller samt utepeiser. I Napoleon® er vi fornøyd når kunden er tilfreds, ikke bare med grillen i seg selv, men med måltidet i sin helhet. Hva er vel bedre enn å dele deilige grilloppskrifter og dyrebar tid med gode venner og familie? Vi håper du liker å kikke gjennom katalogen, og vit at du finner hele vårt sortiment på www.napoleongrills.no.
m-20170101

2017 - Madame

Madame® er et registrert varemerke fra Festival. Kolleksjonen består av delikate interiørvarer til hus og hjem. Et hjem skal være et godt sted å være. Derfor satser vi på produkter som gir harmoni, ro og velvære til interiøret. Fargene de kommende sesonger er i rolige toner, uttrykket er avdempet. Her skapes miljøer som varer. De romantiske detaljer gir kolleksjonen sofistikerte kontraster. Madame® - elegant og tidløs fornyelse til hjemmet.
m-20171001

2017 - Songvaar, del 1/2

Songvaar® er et fyr i Søgne-skjærgården. Fyret ble tent for første gang i 1888 og var et viktig landemerke som viste trygge retninger for skipstrafikken i et farvann med mange skjær. I 1950 ble Songvaar-fyret bygget opp på nytt og har siden den gang vært en godt besøkt perle i sørlandsskjærgården. Det er et yrende fugle- og blomsterliv på øya. På samme tid står det et fyr midt i elementenes vold med alt det medfører. Dette gir assosiasjoner til det mer hardføre og slitesterke. Songvaar®- produktene skal være av god kvalitet og “tåle en støyt”. Sammen danner det myke og det røffe uttrykket grunnlaget for en helhetlig, flott kolleksjon med møbler, tekstiler, gaveartikler og steintøy. Store deler av kolleksjonen er designet på Festival, unikt for varemerket Songvaar®. Designere: Lise F. Johansen / Jorunn Vigebo. Dette er en spennende, klassisk, romantisk og velutformet kolleksjon. Songvaar® har dermed blitt en ledestjerne og vil lyse veien videre for et helhetlig varemerke med stilsikre kvalitetsprodukter til hus og hjem. 3
m-20171002

2017 - Songvaar, del 2/2

Songvaar® er et fyr i Søgne-skjærgården. Fyret ble tent for første gang i 1888 og var et viktig landemerke som viste trygge retninger for skipstrafikken i et farvann med mange skjær. I 1950 ble Songvaar-fyret bygget opp på nytt og har siden den gang vært en godt besøkt perle i sørlandsskjærgården. Det er et yrende fugle- og blomsterliv på øya. På samme tid står det et fyr midt i elementenes vold med alt det medfører. Dette gir assosiasjoner til det mer hardføre og slitesterke. Songvaar®- produktene skal være av god kvalitet og “tåle en støyt”. Sammen danner det myke og det røffe uttrykket grunnlaget for en helhetlig, flott kolleksjon med møbler, tekstiler, gaveartikler og steintøy. Store deler av kolleksjonen er designet på Festival, unikt for varemerket Songvaar®. Designere: Lise F. Johansen / Jorunn Vigebo. Dette er en spennende, klassisk, romantisk og velutformet kolleksjon. Songvaar® har dermed blitt en ledestjerne og vil lyse veien videre for et helhetlig varemerke med stilsikre kvalitetsprodukter til hus og hjem.
m-20171101

2017 - Florvaag

Florvåg bakeformer er endelig tilbake på markedet. Florvåg er Norges mest kjente bakeformer gjennom mange generasjoner. Formene har 0,6 mm belagt aluminium med xynflon-belegg og gode gripekanter, gir god varmefordeling og bedre stekeskorpe. Sjekk fantastiske oppskrifter på www.florvaagofnorway.no. "Vi har aldri brukt bedre bakeformer!" - Dampbageriet (1862) Kristiansand
m-20161201

2016 - Inspirasjon jul, del 1/2

Julen er høytiden for gode tradisjoner, de mange minner og den gode stemningen. Ønsker du å fylle huset ditt med nisser og tradisjonsrike røde detaljer eller faller valget på skandinavisk jul med en touch av “glam”? Hos Festival får du muligheten til å velge mange fine nyheter til både tradisjonell rød jul og en mer nøytral jul.
m-20161202

2016 - Inspirasjon jul, del 2/2

Julen er høytiden for gode tradisjoner, de mange minner og den gode stemningen. Ønsker du å fylle huset ditt med nisser og tradisjonsrike røde detaljer eller faller valget på skandinavisk jul med en touch av “glam”? Hos Festival får du muligheten til å velge mange fine nyheter til både tradisjonell rød jul og en mer nøytral jul.
m-20160901

2016 - Inspirasjon høst, del 1/2

Nå er det tid for stillhet, harmoni, anonymitet og mindre skille mellom sesongene. Overeksponering av informasjon skaper motreaksjon i levesettet vårt, noe som gir oss trender med mer harmonisk og rolig uttrykk. Fargepaletten er støvet og avdempet, men samtidig gylden og varm for denne sesongen.
m-20160902

2016 - Inspirasjon høst, del 2/2

Nå er det tid for stillhet, harmoni, anonymitet og mindre skille mellom sesongene. Overeksponering av informasjon skaper motreaksjon i levesettet vårt, noe som gir oss trender med mer harmonisk og rolig uttrykk. Fargepaletten er støvet og avdempet, men samtidig gylden og varm for denne sesongen.
m-20160401

2016 - Inspirasjon vår, del 1/2

Tiden vi lever i er hektisk. Vi jobber mye og vi krever fritid med innhold. Avslapping oppleves som luksus. Derfor preges trendene av begrepet enkel kompleksitet. Framtiden er kompleks - løsningen blir det enkle. Fargene er svært viktige denne sesongen samtidig som de er mer avdempet igjen.
m-20160402

2016 - Inspirasjon vår, del 2/2

Tiden vi lever i er hektisk. Vi jobber mye og vi krever fritid med innhold. Avslapping oppleves som luksus. Derfor preges trendene av begrepet enkel kompleksitet. Framtiden er kompleks - løsningen blir det enkle. Fargene er svært viktige denne sesongen samtidig som de er mer avdempet igjen.
m-20161001

2016 - Songvaar, del 1/2

Songvaar® er et fyr i Søgne-skjærgården. Fyret ble tent for første gang i 1888 og var et viktig landemerke som viste trygge retninger for skipstrafikken i et farvann med mange skjær. I 1950 ble Songvaar-fyret bygget opp på nytt og har siden den gang vært en godt besøkt perle i sørlandsskjærgården. Det er et yrende fugle- og blomsterliv på øya. På samme tid står det et fyr midt i elementenes vold med alt det medfører. Dette gir assosiasjoner til det mer hardføre og slitesterke. Songvaar®- produktene skal være av god kvalitet og “tåle en støyt”. Sammen danner det myke og det røffe uttrykket grunnlaget for en helhetlig, flott kolleksjon med møbler, tekstiler, gaveartikler og steintøy. Store deler av kolleksjonen er designet på Festival, unikt for varemerket Songvaar®. Designere: Lise F. Johansen / Jorunn Vigebo. Dette er en spennende, klassisk, romantisk og velutformet kolleksjon. Songvaar® har dermed blitt en ledestjerne og vil lyse veien videre for et helhetlig varemerke med stilsikre kvalitetsprodukter til hus og hjem.
m-20161002

2016 - Songvaar, del 2/2

Songvaar® er et fyr i Søgne-skjærgården. Fyret ble tent for første gang i 1888 og var et viktig landemerke som viste trygge retninger for skipstrafikken i et farvann med mange skjær. I 1950 ble Songvaar-fyret bygget opp på nytt og har siden den gang vært en godt besøkt perle i sørlandsskjærgården. Det er et yrende fugle- og blomsterliv på øya. På samme tid står det et fyr midt i elementenes vold med alt det medfører. Dette gir assosiasjoner til det mer hardføre og slitesterke. Songvaar®- produktene skal være av god kvalitet og “tåle en støyt”. Sammen danner det myke og det røffe uttrykket grunnlaget for en helhetlig, flott kolleksjon med møbler, tekstiler, gaveartikler og steintøy. Store deler av kolleksjonen er designet på Festival, unikt for varemerket Songvaar®. Designere: Lise F. Johansen / Jorunn Vigebo. Dette er en spennende, klassisk, romantisk og velutformet kolleksjon. Songvaar® har dermed blitt en ledestjerne og vil lyse veien videre for et helhetlig varemerke med stilsikre kvalitetsprodukter til hus og hjem.
m-20160101

2016 - Madame, del 1/4

Madame® er et registrert varemerke fra Festival som leverer interiørvarer til hus og hjem. Grønne farger er i fokus og denne sesongen kommer Madame® med nyheter innen keramikk i lekre varianter. Kolleksjonen utvides også med puter og pledd i deilig lammeull. Blanke metaller på lykt, boller og fat gir kolleksjonen et eksklusivt løft. Madame® - fornyelse til hjemmet.
m-20160102

2016 - Madame, del 2/4

Madame® er et registrert varemerke fra Festival som leverer interiørvarer til hus og hjem. Grønne farger er i fokus og denne sesongen kommer Madame® med nyheter innen keramikk i lekre varianter. Kolleksjonen utvides også med puter og pledd i deilig lammeull. Blanke metaller på lykt, boller og fat gir kolleksjonen et eksklusivt løft. Madame® - fornyelse til hjemmet.
m-20160103

2016 - Madame, del 3/4

Madame® er et registrert varemerke fra Festival som leverer interiørvarer til hus og hjem. Grønne farger er i fokus og denne sesongen kommer Madame® med nyheter innen keramikk i lekre varianter. Kolleksjonen utvides også med puter og pledd i deilig lammeull. Blanke metaller på lykt, boller og fat gir kolleksjonen et eksklusivt løft. Madame® - fornyelse til hjemmet.
m-20160104

2016 - Madame, del 4/4

Madame® er et registrert varemerke fra Festival som leverer interiørvarer til hus og hjem. Grønne farger er i fokus og denne sesongen kommer Madame® med nyheter innen keramikk i lekre varianter. Kolleksjonen utvides også med puter og pledd i deilig lammeull. Blanke metaller på lykt, boller og fat gir kolleksjonen et eksklusivt løft. Madame® - fornyelse til hjemmet.
m-20150101

Madame, del 1/3

Madame® er et registrert varemerke fra Festival. Kolleksjonen består av delikate interiørvarer til hus og hjem. Et hjem skal være et godt sted å være. Derfor satser vi på produkter som gir harmoni, ro og velvære til interiøret. Madame® - elegant og tidløs fornyelse til hjemmet.
m-20150102

Madame, del 2/3

Madame® er et registrert varemerke fra Festival. Kolleksjonen består av delikate interiørvarer til hus og hjem. Et hjem skal være et godt sted å være. Derfor satser vi på produkter som gir harmoni, ro og velvære til interiøret. Madame® - elegant og tidløs fornyelse til hjemmet.